Louis XIII heeft onlangs de zeer speciale N°XIII gelanceerd, die exclusief beschikbaar zal zijn op een ongenoemd aantal geselecteerde locaties verspreid over de hele wereld. Met slechts 200 N°XIII rode karaffen wereldwijd beschikbaar, is de uiterst zeldzame ervaring beperkt tot één karaf per club per nacht.”Voor één nacht kleurt LOUIS XIII rood. Introductie van N°XIII; een ervaring die zo zeldzaam is dat slechts 0.0000038361% het kan ervaren,” aldus het Franse cognac-merk. De eerste lancering vond plaatst in Club Master in Shanghai, gevolgd door 1 OAK Tokyo.

Louis XIII is beperkt tot één karaf per club per nacht

Duur en exclusief die haast synoniem van elkaar zijn, en daar is deze cognac en goed voorbeeld van. De zeldzame N°XIII-ervaring wordt beperkt tot één karaf per club per nacht, wat betekent dat slechts een handje vol mensen wereldwijd in de gelegenheid wordt gesteld om de alcoholische versnapering cognac te proberen en te ervaren. De individueel genummerde N°XIII karaf van rood kristal wordt geleverd met zes op maat gemaakte rode kristallen glazen op een dienblad, gemaakt in samenwerking met Saint-Louis: de oudste nog opererende glasfabrikant van Europa.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door LOUIS XIII (@louisxiiicognac)

De luxe karaf is verder voorzien van de LOUIS XIII kenmerkende spikes op de zijkanten en een palladium hals en is met de hand geblazen, gesneden, versierd en gegraveerd. Om de ervaring nog exclusiever te maken, wordt de cognac geserveerd met een speciale cognacpipet of de Speer om het drop-by-drop serviceritueel te verlengen. Zoals het persbericht van de N°XIII luidt: “Tijd is de grondstof van LOUIS XIII en N°XIII stelt het merk in staat om een ​​geheel nieuwe uitdrukking van tijd te verkennen.”

De cognac is beschikbaar in een aantal geselecteerde nachtclubs

Om de N°XIII Experiences te bestellen, moeten kenners inloggen bij LOUIS XIII Society – een besloten club voor eigenaren van LOUIS XIII Cognac-karaffen of een van de geselecteerde nachtclubs bezoeken. Een merkambassadeur van Louis XIII zal met elk van hen contact opnemen om dit unieke avontuur te organiseren.

Lees op de website van het Franse drankmerk meer over de speciale substantie.