Iedere jaar trekken, normaal gezproken, duizenden Nederlanders op uit om op wintersport te gaan. Echter is het nog altijd niet vanzelfsprekend om dit jaar op de latten te staan, maar als het mogelijk is, en je mag bijvoorbeeld een bezoekje brengen aan de Franse Alpen, dan is het ook zeker de moeite waard om even een bezoekje te brengen aan de pop-up store van Italiaans modehuis Giorgio Armani.

Wintersport lancering

Midden in het skiseizoen lanceerde Giorgio Armani Neve (Giorgio Armani Neve) zijn nieuwe evenement om Europese wintersportliefhebbers zijn nieuwste collectie te tonen. De Neve-collectie van Giorgio Armani staat bekend om zijn luxe après-winterkleding. Gemaakt in Italië voor winterjassen en andere wintersportbenodigdheden, want ze willen ook dat je er stijlvol uit kan zien tijdens de wintersport. Je weet nooit wie je tegenkomt op de piste.

Giorgio Armani-boetiek

Van de Franse Alpen tot de Zwitserse bergen, in het komende evenement zal het merk verschillende pop-up stores openen in vier bekende skigebieden. De tour begint op 21 december in Courchevel, Frankrijk, en zal naar verwachting eindigen in februari, vooral tijdens een speciaal evenement in St. Moritz, Zwitserland.

Giorgio Armani-boetiek

Elke pop-up store is ontworpen met een frisse en moderne uitstraling. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je warm blijft in de kleding van het Italiaanse merk. Dat moet zeker lukken met de dikke gewatteerde kleding die zij aanbieden.

Je hebt in totaal 4 keer de kans om een bezoekje te brengen aan 1 van de 4 pop-up stores

Courchevel – 21 december.
Crans Montana – 15 januari.
St. Moritz – 5 februari.
Megève – 10 februari.

Giorgio Armani is niet de enige met een pop-up store. Zo had Burberry eerder een heel unieke pop-up store op een eiland in Zuid-Korea.

Giorgio Armani
Giorgio Armani