Met bijna drie miljoen abonnees op YouTube en net geen 2 miljoen volgers op Instagram zou je kunnen stellen dat Enzo Knol met al meer dan 3000 vlogs op zijn hoofdkanaal de baas is op YouTube samen met StukTV, die een gezonde concurrentiestrijd met elkaar strijden.

Enzo Knol zijn Lamborghini Urus

Bijna dagelijks in de vlog is deLamborghini Urus te zien. Af en toe trapt hij hem even op zijn staart en dan moeten de snelheden geblurd worden om niet in de problemen te komen met de politie. Maar als je in het bezit bent van zo’n bakbeest kan iedere autoliefhebber zich voorstellen dat de verleiding ontzettend groot is.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Enzo Knol ✌🏼 (@enzoknol)

De wagen heeft al meerdere wraps gehad. Hij kocht hem met de kleur Space Grey en heeft verder nog een een John Deere wrap, een mat roze wrap, een witte wrap, een glinstering blue wrap, natuurlijk mogen we de 50/50 Miami Blue en mat zwarte wrap ook niet vergeten. Momenteel zit er een paarse wrap op. Die werd geplaatst door Duke Design. Deze keer heeft Enzo Knol een ander bedrijf het vertrouwen gegeven om er wat moois van te maken.

Koops Automotion

Koops Automotion heeft deze keer de eer gekregen. Maar misschien heeft dit bedrijf de kleur al gelekt. In een story was heel vaag een achterkant van een wagen te zien. Deze was in het wit, maar de kans dat deze wagen van Enzo Knol is is onduidelijk. Hij heeft de Urus al een keer in het wit gehad en kijkers verwachten dan ook een uniekere wrap.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Koops (@koopsautomotion)

Uiteindelijk zaten de geruchten er allemaal naast. De Urus is uiteindelijk mat zwart geworden met een prachtig paarse gloed en speciaal gedecoreerde carbon details. Knol zelf omschreef de wrap als de meest ‘cleane’ wrap die hij ooit op de Urus heeft gehad.

Bekijk de gehele video van Enzo Knol hieronder en geniet van de prachtige shots die bij Koops Automotion zijn geschoten.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Koops (@koopsautomotion)