Bij Andy in de auto is een unieke YouTube-serie die het hart van menig voetbalfan heeft veroverd. In deze serie interviewt Andy van der Meijde profvoetballers, BN’ers, modellen, acteurs, artiesten en influencers op zijn geheel eigen manier. Een tikkeltje op het randje en iedere mogelijkheid om een seksueel getinte grap te maken, wordt met beide handen aangegrepen.

Succes van Bij Andy in de auto

Het format is eenvoudig, maar effectief format. Het concept is duidelijk geïnspireerd op de populaire Amerikaanse serie ‘carpool karaoke’, maar Andy heeft er zijn eigen draai aan gegeven. In plaats van karaoke brengt hij gesprekken tot stand met zijn gasten, waarbij hij hen openhartige vragen stelt over hun leven, carrière en persoonlijke ervaringen.

Andy van der Meijde heeft een ‘unieke stijl’ van interviewen. Zijn eigen achtergrond als voetballer geeft hem een speciale band met andere spelers. De gesprekken variëren van hilarische anekdotes tot diepgaande discussies over hoogte- en dieptepunten in het leven van zijn gasten.

Een van de redenen waarom Met Andy in de auto zo populair is geworden, is vanwege de indrukwekkende lijst aan gasten die Andy heeft weten te strikken. Gasten die zorgde voor recordviews zijn onder meer: Rapper Boef, profvoetballer Romelu Lukaku, Mocro Maffia-acteur Ice, ondernemer en influencer Dutch Performante en Chelsea-speler Hakim Ziyech.

Andy van der Meijde kiest voor een BMW XM

Naar eigen zeggen heeft Van der Meijde weinig verstand van auto’s, maar klaarblijkelijk ontvangt hij hulp, want hij heeft al gereden in een paar klasbakken van BMW, waaronder de X3M en de krachtige M8 Competition. Allemaal gesponsord door Dusseldorp BMW. Onlangs werd hij nog gespot in een BMW XM. Dit gloednieuwe model van het Beierse autobouwer heeft qua grootte veel gelijknissen met BMW X7, maar oogt een tikkeltje agressiever en moderner.

BMW XM

De SUV, het topmodel van de M-serie, heeft een hybride vermogen van gecombineerd 653 pk onder de motorkap, koste rond de €200.000, afhankelijk van de opties, en is pas het tweede model in de geschiedenis van BMW die volledig door BMW M GmbH is ontwikkeld. Niet iedereen is gecharmeerd van het uiterlijk van de auto, vooral vanwege de platgedrukte achterzijde, maar Van der Meijde heeft een grijns van oor tot oor op zijn gezicht en steekt tevreden een duimpje op.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Enzo | 13 (@carspotting_24)