Pure Luxe gelooft dat succesvolle mensen en hun dierbaren het verdienen om van luxe te genieten. Dit doen ze op hun eigen manier. Pure Luxe werd in 2012 opgericht door Floris Wyers uit de overtuiging dat luxe merken met een mooi verhaal opgemerkt dienen te worden bij het juiste publiek. Door de storytelling zichtbaar te maken ontstaat een relatie met uw publiek en worden ze onderdeel van uw verhaal. Vanuit die gedachte verbindt Pure Luxe uw merk met uw gewenste publiek. Omdat merken in de vluchtige online wereld niet altijd hun complete verhaal kunnen overbrengen, kiest Pure Luxe voor de combinatie met een fysiek magazine waarin de lezer rustig en aandachtig het verhaal kan beleven.
Over ons
‘Pure Luxe brengt vraag en aanbod samen in een alsmaar groeiende high-end markt’Floris Wyers
De vaak terugkerende trouwe bezoekers, lezers en kijkers zijn mannen en vrouwen in de leeftijdcategorie 21 – 75 jaar, vaak met een bovengemiddelde financiële status en/of een leidinggevende positie. Maar ook mensen die bij Pure Luxe hun inspiratie vinden en hard werken om deze status of positie te bereiken. Graag informeren wij u nader over al onze mogelijkheden. Of dit nu een leuke samenwerking is, (het creëren van) branded content of gewoon adverteren, wij helpen u graag verder.
Heeft u een vraag of wilt u een persbericht versturen?
Persberichten mogen gestuurd worden naar [email protected]
Voor vragen mailt u ons via [email protected] of via:
Pure Luxe is onderdeel van uitgeverij Hi Label, dat op haar beurt sinds 2024 onderdeel is geworden van Kompas Publishing, een uitgever van een divers en groeiend portfolio.