Het einde van het jaar nadert met rasse schreden en dat betekent dat iedereen vol overgave en enthousiasme op zoek gaat naar kerstcadeaus. Wie koopt er iets origineels en wie komt weer op de proppen met hetzelfde afgezaagde idee – dat is ieder jaar min of meer de hamvraag. Wij bij Pure Luxe helpen dan ook graag een handje om ervoor te zorgen dat je met het meest originele idee op de proppen kunt komen. Vandaag hebben misschien wel één van de meest aantrekkelijke accessoires gevonden die men deze kerst kan geven – of krijgen. Maak kennis met de Snapchat x Gucci Spectacles 3.
Deze Snapchat x Gucci Spectacles 3 zijn aantrekkelijk in ieder opzicht
Voor wie niet weet wat Augmented Reality is, leggen we dat eerst uit. Augmented Reality is niets anders dan beelden toevoegen aan de realiteit, om zo een andere situatie te creëren. Denk dus aan een omgeving, waarin middels deze Spectacles mensen worden weergegeven, die er op dat moment niet echt zijn. Het is als het ware een extra dimensie toevoegen aan de bestaande wereld.
Deze Snapchat x Gucci Spectacles 3 zijn exclusief ontworpen voor Art Basel Miami. Deze opvallende kunstbeurs trekt jaarlijks diverse bijzondere kunstenaars en duizenden bezoekers – op zoek naar dat ene spectaculaire stukje kunst. De wereldberoemde banaan die met duct tape tegen een muur was geplakt, was ook een expositiestuk op Art Basel Miami.
Het design van deze Spectacles 3 is gedaan door Korine. De bril wordt gekenmerkt door kleuren met een hoge saturatie. Aan de ene zijde van de bril zien we de naam ‘Korine’ staan, terwijl de andere kant wordt gekenmerkt door ‘Gucci’. De glazen in deze Snapchat x Gucci Spectacles 3 bril worden gekenmerkt door het karakteristieke Gucci-monogram. Korine heeft tevens een korte film ontwikkeld met behulp van deze Spectacles 3, welke je hieronder kunt zien.