Nu we massaal thuis ‘opgesloten’ zitten, lijkt het alsof we meer en meer terug willen grijpen op betere tijden. Logisch ook, het Corona-virus heeft ons allemaal in z’n greep en dat resulteert vooralsnog in situaties van wanhoop, verveling en totale afzondering. Reden genoeg voor ons om samen met jullie even terug te blikken op een mooi moment: het afgelopen jaar had Pure Luxe namelijk een primeur tijdens PAN Amsterdam. We mochten daar voor het eerst een Business Paviljoen hosten.
Pure Luxe & PAN Amsterdam: een geslaagd huwelijk
Wie bekend is met PAN Amsterdam zal ongetwijfeld weten dat het een week lang een bruisend samenkomen van kunst, verzamelaars, liefhebbers en handelaren is. Gedurende zeven dagen komen er ruim 45.000 bezoekers richting de RAI, om daar een grote diversiteit aan kunst en antiek te bekijken. Daarnaast is het natuurlijk een zeer geslaagde plek om te netwerken. Reden genoeg voor ons – als Pure Luxe zijnde – te kijken naar de mogelijkheden.
Het resultaat van die zoektocht naar een potentiële samenwerking was het lanceren van een Business Paviljoen powered by Pure Luxe. Terugkijkend op dit evenement en de mensen die we hebben mogen verwelkomen bij het paviljoen, kunnen we niet anders dan concluderen dat we zeer tevreden zijn. Uiteraard werd door toevoeging van Alliance Gastronomique en Hyde Park een sfeer gecreëerd die ideaal was voor netwerken – op een bijzonder niveau, zoals we dat met Pure Luxe ambiëren. Wat ons betreft was onze magazine-launch (nummer 6 alweer) de absolute kers op de taart. Een mooie periode en daarom beslist iets waar we graag even op terugblikken.
Inmiddels ligt PAN Amsterdam 2019 alweer achter ons en rest ons niets anders dan terugblikken met foto’s. Toch willen we tevens alvast een voorzichtige blik in de toekomst werpen. Daar we verwachten dat we ook deze situatie gezamenlijk weer te boven zullen komen. We nodigen u dan ook graag uit om met ons deel te nemen aan de komende editie van de PAN Amsterdam. Voor meer informatie en specifieke vragen (denk aan een passende combi-deal rondom een stand, het magazine en de website) willen we u graag vragen een mail te sturen naar [email protected].