Met de uitvinding van Social Media is er een nieuwe manier ontwikkeld voor het tentoonstellen van je domme gedrag. De vele platformen die we kennen hebben meer dan eens bewezen dat nog steeds niet iedereen ongelooflijk ‘intelligent’ en ‘ontwikkeld’ is en dat zorgt vaak voor stupide situaties. Zo zien we door toedoen van de nieuwste sensatie (lees: TikTok) dat deze jongeman naar alle waarschijnlijkheid weinig bij gaat dragen aan de wereld in het restant van z’n leven.
‘Met welke champagne kun je de velgen van je auto het beste wassen?’
Dat was het hele idee achter de video gemaakt door de 25-jarige Victor Micula’s. Op z’n TikTok-video is te zien dat hij een fles Louis Roederer Christal en een fles Moët & Chandon gebruikt om de velgen van z’n Lamborghini Urus te ‘wassen’. Na het maken van de video kreeg de puberale rich kid gigantisch veel kritiek over zich heen, al zou dit niet altijd gaan over het feit dat hij champagne gebruikt voor dit bijzondere tijdverdrijf.
Nadat hij de velgen overgoten heeft met champagne haalt hij namelijk een mondkapje uit z’n zak, om dat vervolgens te gebruiken voor het poetsen van de sloffen van z’n Urus. Het bijschrift luidt dan ook: ‘..also, the facemask should not be forgotten, as it is useful for something’. Iets wat bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet, aangezien de jongeman daarmee lijkt te impliceren dat hij de maatregelen rondom Corona niet echt serieus neemt. Hoe dan ook, het is een video die maar weer eens bewijst dat je met een forse zak geld geen verstand kunt kopen. Voor ons reden genoeg om te delen, zodat we samen kunnen zien hoe het niét moet.
Bron: Luxury Launches