Het eerste wat we zeiden toen we naar de nieuwe E-bike keken was, “waar is de batterij?” Dat is precies waarom dit heel goed de ultieme E-bike kan zijn. Door de samenwerking met n+ hebben deze Europese ingenieurs de eerste geavanceerde verborgen accu en voedingseenheid op de markt gebracht. Dit betekend de verdwijning van de lelijke en volumineuze e-bikes. Met een betrouwbaarheid van wereldklasse en de beste prestaties bij elke druk op het pedaal, staat de wereld van de elektrische fietsen op het punt om voorgoed te veranderen. De komst van deze E-bike speelt er een gigantische rol in.

Mercedes E-bike

Met een topsnelheid van 32 km/u (in sommige regio’s beperkt tot 25 km) en een bereik van 60-100 km levert de intern verborgen batterij moeiteloos 504 Wh aan vermogen. Voldoende om je op en neer naar je locatie te fietsen.

Als het tijd is om de accu weer op te laden, verwijder dan gewoon de accu via de snelspanner op de stoel en gooi er een andere in en ga door. Terwijl de andere thuis in slechts 3,5 uur oplaadt. Of u kunt hem intern opladen via het geïntegreerde oplaadpunt, zodat de accu altijd in de E-bike kan blijven zitten. Ideaal toch?

E-bike van Mercedes

Een paar hydraulische schijfremmen met een ongelofelijke remkracht zitten op deze fiets. Dit zorgt er voor dat de fiets in zowel warme als koude omstandigheden prima tot stilstand kan komen. Door de elektrische pedaalmotor kun je met deze fiets moeiteloos de 100 kilometer accu-reach uit fietsen.

E-bike van Mercedes

Ook het onderhoud is voor deze Europese meesterbreinen van groot belang geweest. De fiets is zo ontwikkeld dat er pas na 30.000 kilometer fietsen onderhoud gepleegd hoeft te worden aan bijvoorbeeld de fietsketting. het gewicht van de fiets is slechts 17 kilo. Voor deze hightech fiets betaal je dan ook flink. De fiets is kost om en na bij de 3200 dollar. Maar dan heb je wel de E-bike van Mercedes.