Persol brengt twee nieuwe iconen uit, geïnspireerd op iconen uit het verleden: de 8649 en Cellor: The Evolution. Persol kenmerkt zich doordat het zich weet aan te passen, maar daarbij trouw blijft aan zijn DNA. Dit heeft geresulteerd in klassiek Italiaanse correctie- en zonnebrillen, met een moderne touch. De nieuwe iconen worden geïntroduceerd in de ‘Meet the New Generation’ campagne met de Amerikaanse acteur Scott Eastwood als gezicht.

8649

Het nieuwe 8649 model is geïnspireerd op het 649 model uit 1957. Dit model werd gecreëerd om de ogen van trambestuurders te beschermen, maar werd later een icoon voor de Italiaanse filmwereld. Het tijdloze Italiaanse ontwerp heeft een moderne touch gekregen, met een metalen Victor Flex brug en een lichtgewicht montuur.

Persol_PO8649S__24_31_EUR211

Cellor: The Evolution

De Cellor dankt zijn naam aan de combinatie van ‘cellulosa’ (cellulose) en ‘oro’ (goud). Het elegante model lijkt op zijn voorganger ‘The Original’, maar heeft een rechthoekige vorm gekregen en plattere lenzen, wat het geheel een moderne uitstraling geeft. De brug is afgewerkt in zilver of goud en wordt gecombineerd met verfijnde kleuren.

Meet the New Generation

Ambassadeur voor de nieuwe Persol modellen is acteur Scott Eastwood, opkomende ster en gezicht van een nieuwe generatie Hollywood acteurs. De ‘Meet the New Generation’ campagne met Scott is een eerbetoon aan Persol’s langdurige verbinding met de filmwereld. De campagne omvat vier zwart-wit beelden met Scott in de hoofdrol. Drie richten zich op de 8649, en een op de nieuwe Cellor. De beelden zijn clean, modern en elegant, en geven een blik achter de schermen van de filmwereld.