Uiteraard is NetJets al een zeer grote naam bij het publiek dat zich vaak verplaatst per privéjet – maar er is altijd ruimte voor verbetering en extra’s. Bij NetJets hebben ze service hoog in ’t vaandel staan en om die service zo goed mogelijk te houden, ben je als bedrijf constant op zoek naar ‘beter’ en vooral ‘onderscheidender’ zijn. NetJets heeft op het gebied van onderscheidend zijn een stijlvolle zet gedaan door te partneren met Mirror Napa Valley voor de creatie van een Private Label wijn.
NetJets gaat telkens een stap verder in het bieden van unieke service
Natuurlijk is het vliegen met NetJets al een bijzondere vorm van transport. Het Fractional Jet Ownership-principe van NetJets stelt gebruikers over de hele wereld in staat gebruik te maken van de luxe van een privéjet, zonder daar direct ook de lasten van te dragen. Met deze formule is het bedrijf in een relatief korte periode uitgegroeid tot een internationaal gerenommeerde naam – en dus heeft NetJets een bepaalde kwaliteitsstandaard hoog te houden.
Om de service en het niveau ervan te verhogen én cliënten duidelijk te maken waarom ze voor NetJets kiezen, is er nu een nieuwe stap gezet. Samen met Mirror Napa Valley (een langdurige partner) heeft NetJets een eerste Private Label wijn weten te realiseren. Het betreft een rosé uit de Napa Valley regio, welke enkel geschonken zal worden aan boord van NetJets vliegtuigen. Daarnaast zal de rosé zijn opwachting maken bij enkele events door het jaar heen.
Bron: NetJets