Met de nieuwe commercial, die vanaf 30 mei a.s. wordt uitgezonden, worden de geruchten bevestigd dat de voormalige Ajax- en Paris Saint-Germain-spits Zlatan Ibrahimović en het Zweedse premium automerk Volvo een vervolg geven aan hun samenwerking.

Kracht van anders denken
‘De campagne is een eerbetoon aan onafhankelijk denken, de kracht van ánders denken. Er zijn veel overeenkomsten tussen Ibrahimović en Volvo. We waren geen van beiden zo ver gekomen als we hetzelfde zouden hebben gedaan als iedereen’, zegt Anders Gustafsson, Senior Vice President, Europe, Middle East and Africa van de Volvo Car Group. Volvo en Ibrahimović werkten eerder samen in 2014, toen de ietwat mysterieuze voetballer in een gedenkwaardige campagne het Zweedse volkslied reciteerde en jaagde in de afgelegen Zweedse bossen.

191569_Zlatan_Ibrahimovi_to_star_in_new_Volvo_V90_marketing_campaign

V90: stap voorwaarts met behoud praktische waarden
De nieuwe Volvo V90, die eerder dit jaar is gelanceerd, is wereldwijd zeer positief ontvangen door de media. Het nieuwe model bouwt voort op het onbetwistbare erfgoed van Volvo in het stationwagon-segment, waarin Volvo meer dan zestig jaar geleden begon met de Volvo Duett. De nieuwe V90 zet een duidelijke stap voorwaarts op het gebied van stijl, materialen en afwerking met behoud van de praktische waarden van een echte stationwagon.

Meer informatie via de sociale kanalen van Volvo Car. De campagne gaat op maandag 30 mei om 20.15 uur van start.

174177_Volvo_V90_Location_Profile